hejhej<3

Idag har man varit med kusinerna på golfbanan för att köra golfbil  annars så e de ju skit tråkigt!! Men när kusinerna e med e de ju alltid kulkul;D Vet inte precis vad mer man har gjort idag men jag har då varit på golfbanan och sen har man varit och lämnat kusinerna hos deras farmor för att äta lite middag;) och sen när vi hade lämnat dem så stack jag och mamma och pappa in på malmborgs för att handla lite. de blev inte så mycket men jaa!
Nu sitter man här i sin säng och skriver på sin dator och snart kommer kusinerna tror jag hoppas det i alla faaaall:D
Nu ska man snart äta lite kvällsmat:D Tror de blir potatis och salad och fläskfile:) de e ju alltid GOTT<33

Men ha de så länge så lägger jag upp lite bilder från hela veckan sen för jag har inte hittat den sladden så jag har inte  kunnat lägga upp några bilder!! men jaja<333

Pusssspussss<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0