idag<3 13-juli-09

Idag har man varit i Ystad med kusinerna först när vi kom dittt så gick vi in på en pizza resturange och åt sen efter de så gick vi och shoppade lite där. efter de vet jag inte riktigt vad vi gjorde men något var de i alla fall jo vi gick och fikade. sen efter några minuter så åkte vi ner till Ystad strandbad för vi skulle bada men de blev inget för vattnet såg helt sakbbigt ut så vi stack hem istället och stack ner till sibbarp och badade lite kulkul.!
sen när vi var på väg hem så skulle vi hämta kläder hos mina kusiners farmor för att philip ska sova hos mormor och morfar så då skulle dem sova där några nätter och så men när man hade hämtat kläderna hos deras farmor så var kl.7 så då stack vi och åt lite på en resturange i limhamn:) gottgott!!
Och sen när man kom hem så satt vi mest och pratade med mina kusiner de bor i stockholm så de e inte här nere i malmö så ofta så man får ju passa på. ;D
Men sen efter vi hade pratat så stack jag och mamma och hyrde film och konstum:D det blev "Yes man" och någon annan som vi inte har sätt men de får vi väl göra imon:B
Men imon ska man ut med pappa,philip,louise och alex och spela golf eller jag ska inte spela men de andra ska:)
jag ska bara med och köra golfbil:D men kanske kan få slå lite men inte vet jag jag tar de som de kommer men jag vet inte om jag ska vara med hela dagen men jag hoppas så för de e ju ganska trevligt.:D

Men ha de<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0