Igår<3

Igår var jag först i småland sen så åkte vi hem skit tråkigt i bilen så jag och axel ha flumm!!!;)
KULKUL, sen när jag kom hem så åkta man till stan för att fixa ett nytt pass till axel och sen så kom robin och sen mötte jag moa. sen när vi kom hem så cyklade jag och moa till zmilla och var typ ut och cyklade skit länge för att vi inte hittade de e typ bara amanda och moa som vet om vägen:P
I alla fall så när vi kom hem så smsade jag till amanda och efeter ett tag så kom hon hem till mig och moa:D
Sen skulle moa hem vid nio och då gick jag oich amanda och kollade på mer film:D:D:D:D:D:D
När ví inte ville se mer så stack vi ut och hoppade på stutsemattan:D kulkul!!:D
Efter ett tag så skulle jag äta de var någon pasta med skaldjur:D (GOTT)
Efter vi hade ätit så gick vi vem till amandas pappa och att hon skulle bara prata med han om veckan efter som hon har skilda föräldrar.
sen gick vi hem till deras mamma för att kolla på fil och äta glass:D (gott).
vi klockan ett så gick vi ut lite sen skulle jag hem så då stack jag hem.


Imon ska man vara med moa och amanda och gå i stan och sen så skulle man ta spruta för något vet i fan vad men något var de ju i alla fall.:D:D  (HATAR SPRUTER)

Men nu ska man ner och göra sig i ordning till stan.


PussPuss<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0