Kvällen med Bästa Amanda<33

Idag har man varit med moster och handlat lite kulkul;D Och sne när vi kom hem så åt vi lite lunch som mormor hade gjort;D   Sen gjorde vi en massa saker först åt vi glass med jordgubbar sen så målade vi naglarna inför konfan,efter de så gjorde vi inte så mycket.! Jag smsade med Amanda och sen stack jag hem till henne kulkul;D;D
Hos henne så kollade vi på några av hennes vänner boxar och sen efter de så gick vi ner och åt.(:
Sen när vi hade ätit så kollade vi på tv samtidigt som vi spelade kort med sandra och amilia<3
Sen efter någon timme skulle jag hem och nu sitter jag här och msnar med amada<33




TACK SÖTNOS FÖR EN JÄTTE ROLIG KVÄLL<333


Kommentarer
Postat av: Amanda

Älskar dig <3

2009-07-08 @ 23:41:56
URL: http://aamandahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0